Effect Btx

Iniekcje btx effect to w pełni bezpieczny i skuteczny zabieg o szerokim zastosowaniu przeciwzmarszczkowym. Zabieg  polega na podaniu małej dawki toksyny botulinowej do wybranych miejsc na twarzy, dzięki czemu likwidujemy problemy wywoływane przez kurczenie się mięśni.

Zabieg trwa około 5-10 minut w zależności od ilości okolic zabiegowych. Preparat zaczyna działać po ok. 2-3 dniach od wstrzyknięcia, a pełen efekt leczenia może być widoczny do 10-14 dni. Zabieg nie wymaga znieczulenia miejscowego, bezpośrednio po nim można podjąć zwykłą aktywność.

Okolice zabiegu

• kurze łapki
  • lwia zmarszczka
  • poziome linie na czole
  • królicze zmarszczki
  • linie marionetki
  • zmarszczki palacza
  • broda brukowana
  • lip flip
  • podniesienie brwi
  • bruksizm

• ciąża, karmienie piersią
• choroby układu sercowo- naczyniowego
• uczulenie na albuminę ludzką
• przewlekłe choroby autoimmunologiczne
• przyjmowanie leków przeciwbólowych, przeciwgorączkowych
• przyjmowanie antybiotyków aminoglikozydowych
• choroby płytki mięśniowo-nerwowej
• zażywanie leków regulujących akcję serca, np chinidyna
• choroby układy nerwowego, np choroba Alzheimera, stwardnienie rozsiane,choroba Parkinsona etc.

Po 2-3 tyg od zabiegu kontrola i poprawka bezpłatna . W przypadku nie pojawienia się na wizycie w wyznaczonym czasie dostrzyknięcie w cenie regularnej .

ZALECENIA PO ZABIEGU

Przez kilka godzin po zabiegu nie powinno się korzystać z basenu, czy siłowni oraz unikać pochylania głowy do przodu, natomiast przez tydzień unikać sauny, intensywnego wysiłku fizycznego, długich lotów samolotem. Przez ten okres nie należy się również opalać, ani wykonywać innych zabiegów estetycznych w miejscach poddanych ostrzyknięciu – szczególnie mocno przegrzewających skórę.