Manualne oczyszczanie Anna Lotan

Manualne oczyszczanie twarzy na zimno Anna Lotan

Nowoczesna metoda oczyszczania każdego typu skóry, dzięki naturalnej formie rozpulchniania naskórka nie powoduje rozgrzania skóry, uszkodzenia przestrzeni międzykomórkowych dzięki czemu zabieg jest mniej bolesny. Zabieg polecany jest szczególnie dla osób z silnym łojotokiem, trądzikiem, po leczeniu dermatologicznym, dla osób z rozszerzonymi naczyniami krwionośnymi, dla skór wrażliwych i alergicznych.

Manualne oczyszczanie twarzy polega na tym, że kosmetyczka, po wcześniejszym przygotowaniu skóry, usuwa palcami zaskórniki i drobne krostki. Po zakończeniu oczyszczania zwykle na twarz nakłada się krem, maseczkę lub serum, które mają złagodzić podrażnienia.

Sam zabieg jest dość bolesny. Przynosi od razu widoczne efekty już po jednym oczyszczeniu – pory są odblokowane, zaskórniki zlikwidowane. Wymaga jednak regularnego powtarzania; w zależności od potrzeb co miesiąc, co kilka miesięcy, co pół roku.

Zabieg polega na manualnym oczyszczaniu skóry tłustej, łojotokowej, mocno zanieczyszczonej, z trądzikiem zaskórnikowym. W trakcie zabiegu usuwane są wykwity skórne przy użyciu preparatu rozpulchniającego skórę, następuje odblokowanie porów, złagodzenie i ukojenie stanów zapalnych oraz zmniejszenie pracy gruczołów łojowych.

Oczyszczanie manualne – wskazania

Z zabiegu manualnego oczyszczania skóry skorzystać mogą wszyscy, jednak ze względu na swoje właściwości zabieg ten jest skierowany szczególnie dla tych, którzy borykają się takimi problemami jak:

• Nadmierne przetłuszczanie się skóry
  • Trądzik
  • Prosaki
  • Wągry
  • Krostki o różnym podłożu

Oczyszczanie manualne – przeciwwskazania

Okazuje się, że manualne oczyszczanie skóry nie jest zabiegiem, na który mogą pozwolić sobie wszyscy. Posiada on bowiem pewne przeciwwskazania, które należy uwzględnić. Zalicza się do nich:

• Stany zapalne skóry
  • Opryszczka w miejscu wykonywania zabiegu
  • Trądzik różowaty i ropowiczy
  • Skóra wrażliwa i naczynkowa
  • Ciąża i okres karmienia piersią

Efekty po zabiegach oczyszczania manualnego:

• skóra czysta bez zaskórników i krostek
  • zmniejszone świecenie się skóry przez regulację łoju
  • zmniejszenie ilości stanów zapalnych
  • złagodzenie trądziku.

Darsonwalizacja

Darsonwalizacja to zabieg stosowany w celu dezynfekcji i oczyszczenia skóry. Ponadto zamyka on łuski włosów i stymuluje ich wzrost. Darsonwalizacja jest również zalecana na trądzik i rozstępy.

W darsonwalizacji wykorzystuje się w prądy o dużej częstotliwości (300–500 kHz). Podczas bezpośredniego kontaktu elektrody ze skórą pacjenta pojawiają się wyładowania elektryczne, a w tkankach wytwarza się minimalna ilość ciepła. Natomiast w obszarze peloty wytwarza się w ten sposób ozon, który działa bakteriobójczo i dezynfekująco na skórę.

Na czym polega zabieg??

Zabieg darsonwalizacji polega na wykorzystaniu prądów o wysokiej częstotliwości (300–500 kHz). Wykonuje się go przystosowanym specjalnie do celów kosmetycznych urządzeniem Darsonval, które wytwarza prąd zamieniany następnie na energię cieplną. W kontakcie ze skórą powoduje on wytwarzanie ozonu. To właśnie ozon sprawia, że zabieg darsonwalizacji jest tak skuteczny w oczyszczaniu i dezynfekcji skóry. Wytwarzany w trakcie darsonwalizacji gaz likwiduje bakterie znajdujące się na skórze i jednocześnie poprawia krążenie krwi.

Darsonwalizacja sprawdza się w przypadku cery tłustej, mieszanej i trądzikowej. Powinny zdecydować się na niego osoby z bliznami potrądzikowymi lub przebarwieniami na skórze. Pozostałe wskazania to:

• nerwobóle,
  • świąd,
  • zaburzenia czucia,
  • łojotok ,
  • łysienie plackowate,
  • opryszczka ,
  • wypadanie włosów,
  • starzenie się cery.

• skóra zmieniona patologicznie,
  • mikrourazy,
  • zabiegi chirurgiczne w obrębie twarzy (do 2 miesięcy),
  • infekcje bakteryjne i wirusowe,
  • choroby skóry ,
  • zakażenia skóry,
  • stany gorączkowe,
  • ciąża,
  • choroby zakaźne,
  • ekstrakcja zęba (do 3 dni),
  • trądzik różowaty ,
  • stany zapalne i alergiczne skóry,
  • teleangiektazje,
  • nadciśnienie,
  • obrzęki,
  • nadpobudliwość nerwowa,
  • choroby serca,
  • astma ,
  • metalowe implanty.

Efekty po darsonwalizacji

• działanie rozluźniające i przeciwbólowe,
  • zmniejszenie zastoju krwi i limfy w organizmie,
  • przyspieszenie przemiany materii,
  • zwiększenie absorbcji substancji leczniczych zawartych w kosmetykach,
  • wzmocnienie i regeneracja uszkodzonych cebulek włosów,
  • przyspieszenie porostu włosów,
  • ujędrnienie skóry,
  • redukcja zmarszczek,
  • pobudzenie procesów odnowy i regeneracji,
  • oczyszczenie skóry,
  • redukcja przebarwień i zmian trądzikówych.

Działanie darsonwalizacji jest widoczne gołym okiem, ale żeby uzyskać pełną skuteczność tej metody należy wykonać 15-20 zabiegów.